Salut @Dracula ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour ta publication.
Comme ta demande est spécifique à ton compte, nous t'avons envoyé un message privé avec les informations dont nous avons besoin pour mettre à jour ta préférence linguistique...
Hey there @Amralime ,
Welcome to the community, and thanks for reaching out.
We're sorry to learn about your experience. We'll be reaching out in a private message to collect further details that we will need to help as best as we can. Please check y...
Hey there @Lydia and @lar ,
Welcome to the Lucky Mobile community and thanks for your posts.
We'd love to help, and have sent you a private message to assist further. Please check your Messages within your profile avatar in the top right corner.
Unsu...
Hey there @This is why I hate phones ,
Welcome to the community and thanks for your post.
To use your Top-Up Card, access the Lucky Mobile My Account app, log in into My Account , dial *111 from your Lucky Mobile phone or use the following Use a To...
Salut @Sa20 ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour ton message.
Afin que la communauté puisse t'aider au mieux, nous avons besoin de plus de détails sur le code auquel tu fais référence.
Si tu essaies de transférer ton numéro de téléphone depui...