Hey there @lola1 ,
Welcome to the community and interesting question.
The community is a peer to peer assistance channel so it is a bit difficult to determine the cause of such a delay between the timestamp of the when the call was made/posted.
Ho...
Salut @Jimjim ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour ton message.
N'oublie pas que la communauté est un canal d'assistance de pair à pair et que nous n'avons pas accès aux détails de ton compte ni à l'utilisation de tes recharges.
Une chose à...
Salut @plmbouchard ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour ton message.
Nous serons heureux de jeter un coup d'œil et de t'aider à retrouver les détails de ta carte cadeau.
Nous t'avons envoyé un message privé avec les détails dont nous avons be...
Hey there @Shadylady6975
Thanks for reaching out to the Lucky Mobile Community
We have sent you a private message to discuss your request. Please check your Messages within your profile avatar in the top right corner.
Unsure how to check or send a ...
Hi there, @John316. Welcome to the Lucky Mobile Community, and thanks for your post.
What you've read is correct. Recovering your eSIM requires secondary validation, which would normally be done via a 2FA text message. However as you would not be con...